Igakuise raamatupidamisarvestuse teostamiseks soovime Teilt vastava aruandluse kuule järgneva kuu 10. kuupäevaks järgmisi dokumente ja väljatrükke:

  • pangaväljavõtted (xml ja pdf)
  • kassa väljamineku ja sissetuleku orderid (kassamüük)
  • väljastatud müügiarved
  • saadud ostuarved (ka järgmise kuu kuupäevaga eelmisel kuul osutatud teenuste eest)
  • sularahatšekid, kaardimaksega tasutud arved (aruandev isik)
  • lähetusaruanded (koos kulusid tõendavate dokumentidega)
  • sõlmitud ostu-müügilepingud sh liisinglepingud ja nende tagasimaksegraafikud
  • sõlmitud laenulepingud ja tagasimaksegraafikud
  • notaritehingute ärakirjad (koopia)
  • sõlmitud töölepingud (töötajate andmed, avaldused puhkusteks, töölepingu lõpetamiseks jms esitada jooksvalt e-posti teel)

Juhul kui ettevõte soovib saada ka objektide/osakondade/projektide vms kohta eraldi arvestust, tuleb igal k(t)uludokumendil ära märkida ka vastav k(t)ulukoht.

Koostööd alustades tuleks Raamatupidamisbüroo Impera OÜ töötajale teha volitused (vajalik nimi ja isikukood):

  1. Maksu- ja Tolliameti portaalis esitada taotlus e-maksuameti kasutamiseks – vajalik deklaratsioonide esitamiseks ja töötajate arvelevõtmiseks Töötajate registris.
  2. Riigiportaalis- vajalik majandusaastaaruande koostamiseks. (www.rik.ee> Ettevõtjaportaal> sisene ID kaardiga > Majandusaasta aruanded >Sisestajate määramine)
  3. Eesti.ee portaalis – vajalik töövõimetuslehtede esitamiseks, taotluste esitamiseks sotsiaalkindlustusametile jms. (www.eesti.ee> sisene ID kaardiga>Minu asjad> Seaded > Õigused teenuste kasutamiseks>Töötajate haldamine>valida vajalikud Teenuste kasutamise õigused.